Zalety (wady) pracy w branży kreatywnej

Zmień zawód na kreatywny i pracuj zdalnie dla klientów z całego świata!

Zalety (wady) pracy w branży kreatywnej

26 lipca 2018 Darmowe fragmenty książki 0

Praca kreatywna to nieustanne kombinowanie i rozkminianie. Dla jednych może to być wadą, bo myślenie powoduje czasami spory ból głowy, dla innych ogromną zaletą, bo w żadnym wypadku nie jest to praca fizyczna.

Oto przykład, który dobrze to obrazuje.

Gdyby ludzie musieli pracować na przykład tak jak copywriter:

– piekarz codziennie piekłby chleb oparty na innej, często eksperymentalnej recepturze

– mechanik otwierałby maski samochodów, które widzi pierwszy raz w życiu (choć auta z zewnątrz wyglądałyby normalnie: cztery koła, silnik, karoseria)

– chirurg zaszywałby każdego pacjenta nowym wzorem szwu

– nauczyciel co lekcję mówiłby to samo, ale w zupełnie nowy sposób

– ginekolog odbierałby każdy poród w coraz dziwniejszym miejscu

– piłkarz w trakcie meczu grałby na wszystkich pozycjach

– urzędnik przybijałby każdą pieczątkę pod innym kątem

– maszynista codziennie jeździłby inną trasą

 

To humorystyczna wizja świata, ale świetnie pokazuje, jak trudna jest praca w branży kreatywnej, ile energii trzeba, żeby stworzyć coś, co będzie miało ręce i nogi…



Czytaj więcej fragmentów książki

Zapisz się na newsletter i czytaj nigdzie nieopublikowane fragmenty książki.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *